Informacja dla osób niesłyszących


Osoby niesłyszące przy załatwianiu spraw w Urzędzie Miasta i Gminy Jelcz-Laskowice mogą skorzystać z pomocy tłumacza języka migowego. Wystarczy zgłosić chęć skorzystania z usługi tłumacza trzy dni przed planowaną wizytą.

Jak dokonać zgłoszenia?
- wypełnić formularz zgłoszeniowy i przesłać go e-mailem na adres um.info@jelcz-laskowice.pl lub faksem na nr 71 381 71 11;
- wysłać SMS z określeniem rodzaju sprawy pod nr telefonu 697 907 106;
- telefonicznie - za pośrednictwem osoby trzeciej, sprawnej komunikacyjnie, pod nr telefonu 71 381 71 22.

Zgodnie z przepisami obowiązującymi od 1 kwietnia 2012 r. (ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się - Dz. U. nr 209, poz. 1243) usługa tłumacza migowego przy załatwianiu spraw urzędowych jest bezpłatna. Mogą z niej skorzystać osoby uprawnione, tj. osoby niepełnosprawne w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r., nr 127, poz. 721 i nr 171, poz. 1016 z późn. zm.).

Plik doc Formularz zgłoszeniowy
19‑04‑2012 12:26:04
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
22KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Informacja wytworzona przez:
Ewa Kocjan
email: um.bip@jelcz-laskowice.pl
, w dniu:  19‑04‑2012 12:22:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Ewa Kocjan
email: um.bip@jelcz-laskowice.pl
, w dniu:  19‑04‑2012 12:22:00
Data ostatniej aktualizacji:
24‑03‑2016 09:05:43
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie