Informacja dla osób niesłyszących
Osoby niesłyszące przy załatwianiu spraw w Urzędzie Miasta i Gminy Jelcz-Laskowice mogą skorzystać z pomocy tłumacza języka migowego. Wystarczy zgłosić chęć skorzystania z usługi tłumacza trzy dni przed planowaną wizytą.
Jak dokonać zgłoszenia?
- wypełnić formularz zgłoszeniowy i przesłać go e-mailem na adres um.info@jelcz-laskowice.pl lub faksem na nr 71 381 71 11;
- wysłać SMS z określeniem rodzaju sprawy pod nr telefonu 697 907 106;
- telefonicznie - za pośrednictwem osoby trzeciej, sprawnej komunikacyjnie, pod nr telefonu 71 381 71 22.
Zgodnie z przepisami obowiązującymi od 1 kwietnia 2012 r. (ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się - Dz. U. nr 209, poz. 1243) usługa tłumacza migowego przy załatwianiu spraw urzędowych jest bezpłatna. Mogą z niej skorzystać osoby uprawnione, tj. osoby niepełnosprawne w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r., nr 127, poz. 721 i nr 171, poz. 1016 z późn. zm.).
email: um.bip@jelcz-laskowice.pl , w dniu: 19‑04‑2012 12:22:00
email: um.bip@jelcz-laskowice.pl , w dniu: 19‑04‑2012 12:22:00
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|