Koordynator ds. dostępności


Na podstawie art. 14 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) Burmistrz Jelcza-Laskowic powołał Koordynatora do spraw dostępności.

Koordynator ds. dostępności
Ewelina Regec
tel. 71 381 71 28
e-mail um.kinwestycje@jelcz-laskowice.pl

Do zadań koordynatora należy zgodnie z ww. ustawą:
1) wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez podmiot;
2) przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez podmiot;
3) monitorowanie działalności podmiotu, w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

 

Informacja wytworzona przez:
Ewa Kocjan
email: um.bip@jelcz-laskowice.pl
, w dniu:  01‑10‑2020 10:34:31
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Ewa Kocjan
email: um.bip@jelcz-laskowice.pl
, w dniu:  01‑10‑2020 10:34:31
Data ostatniej aktualizacji:
01‑10‑2020 10:41:53
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie