Koordynator ds. dostępności
Na podstawie art. 14 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) Burmistrz Jelcza-Laskowic powołał Koordynatora do spraw dostępności.
Koordynator ds. dostępności
Ewelina Regec
tel. 71 381 71 28
e-mail um.kinwestycje@jelcz-laskowice.pl
Do zadań koordynatora należy zgodnie z ww. ustawą:
1) wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez podmiot;
2) przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez podmiot;
3) monitorowanie działalności podmiotu, w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
email: um.bip@jelcz-laskowice.pl , w dniu: 01‑10‑2020 10:34:31
email: um.bip@jelcz-laskowice.pl , w dniu: 01‑10‑2020 10:34:31
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|