Wykreślenie wpisu z rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na wniosek przedsiębiorcy
Termin załatwienia:
Wykreślenie wpisu jest dokonane w terminie 7 dni od daty złożenia wniosku.
Miejsce załatwienia:
Urząd Miasta i Gminy Jelcz-laskowice ; Stanowisko d/s ochrony środowiska
tel. ( 071) 381 71 59 pok. Nr 13.
Adres e-mail:
um.ekologia@jelcz-laskowice.pl
Sposób załatwienia sprawy:
• Wykreślenie z rejestru działalności regulowanej
• Wydanie zaświadczenia o wykreśleniu z rejestru działalności regulowanej
Wniosek o wykreślenie z rejestru powinien zawierać:
• firmę, oznaczenie siedziby i adres albo imię, nazwisko i adres przedsiębiorcy,
• numer identyfikacji podatkowej NIP,
• numer identyfikacyjny REGON, o ile przedsiębiorca taki numer posiada,
• numer rejestrowy (numer wpisu).
Miejsce odbioru:
Urząd Miasta i Gminy Jelcz-laskowice ; Stanowisko d/s ochrony środowiska
tel. (( 071) 3817159 pok. nr 13.
Wymagane dokumenty :
Do wniosku o wpis do rejestru działalności regulowanej dołącza się:
1. Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia o wykreśleniu z rejestru: 17 PLN.
2. Opłata skarbowa w przypadku złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie
pełnomocnictwa: 17 PLN.
Opłatę w wymaganej wysokości należy wpłacić na konto urzędu przelewem, przekazem pocztowym lub bezpośrednio w kasie Banku Spółdzielczego ( lokalizacja banku ,punkt obsługi - budynek urzędu)
Termin wniesienia opłaty: najpóźniej w dniu składania wniosku.
Druk do pobrania : Wniosek o wykreślenie wpisu z rejestru działalności regulowanej (do pobrania załącznik)
Czas realizacji
Wykreślenie wpisu jest dokonane w terminie 7 dni od daty złożenia wniosku.
Opłaty:
Wykreślenie z rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości nie podlega opłacie skarbowej
Opłacie podlega wydanie zaświadczenia o wykreślenie z rejestru - opłata skarbowa w wysokości 17 zł, termin wniesienia opłaty najpóźniej w dniu składania wniosku o wydanie zaświadczenia.
Uwagi
Zgodnie z art. 9i ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
(Dz. U. z 2017r. poz1289 ze zm.), w przypadku zakończenia działalności polegającej na odbieraniu odpadów komunalnych przedsiębiorca odbierający odpady komunalne jest zobowiązany złożyć do Burmistrza Jelcza-Laskowic , wniosek o wykreślenie z rejestru, w terminie 14 dni od dnia trwałego zaprzestania wykonywania tej działalności.
Podstawa prawna
1.Ustawa z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U.
z 2017r., poz. 1289 ze. zm.).
2.Ustawa z dnia 6 marca 2018r. o Centrum Ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej i punkcie informacji dla przedsiębiorców (Dz. U. z 2018r., poz. 647)
3.Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2018r., poz. 1044
ze zm.).
email: um.bip@jelcz-laskowice.pl , w dniu: 19‑07‑2018 11:34:40
email: um.bip@jelcz-laskowice.pl , w dniu: 19‑07‑2018 11:34:40
Lp. | Rodzaj zmiany | article-history-date-create | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|