Akt zgonu

Sporządzenie i wydanie aktu zgonu.

Podstawa prawna
Art. 92-95 Prawo o aktach stanu cywilnego, ustawa z dnia 28 listopada 2014 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r., poz. 1741 ze zm.)


Miejsce załatwienia sprawy
Urząd Stanu Cywilnego, pokój 8, tel. 71 381-71-12


Wymagane dokumenty
- karta zgonu sporządzona przez lekarza,
- dokument tożsamości osoby zmarłej,
- dokument tożsamości osoby zgłaszającej zgon (do wglądu)
- dokument stwierdzający tożsamość współmałżonka osoby zmarłej (do wglądu)


Termin załatwienia sprawy
Niezwłocznie po zgłoszeniu zdarzenia i przedstawieniu dokumentów


Opłaty
brak

Informacja wytworzona przez:
Danuta Zapotoczna , w dniu:  01‑03‑2007 09:33:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Sławomir Hodur
email: slawekh@volcox.pl tel.: 0 602 306 982 fax: (033) 496-47-31
, w dniu:  $dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Data ostatniej aktualizacji:
23‑03‑2015 13:29:59
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive