Zawiadomienie o utracie lub uszkodzeniu dowodu osobistego



PODSTAWA PRAWNA:

Ustawa z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (tj. Dz.U. z 2010 Nr 167 poz. 1131 z późn. zmian.)

MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY:
1. Urząd Miasta i Gminy Jelcz-Laskowice ul. Witosa 24
2. Pokój nr 9
3. Telefon /071/ 381-71-33, /071/ 381-71-34

WYMAGANE DOKUMENTY:
1. Wypełniony formularz zgłoszenia uszkodzenia lub utraty dowodu
(do zgłoszenia uszkodzenia dowodu osobistego załącza się uszkodzony dowód osobisty)
2. Posiadany dokument ze zdjęciem (paszport, prawo jazdy, legitymacja ubezpieczeniowa, książeczka wojskowa itp.)

OPŁATY:
Zwolnione z opłaty skarbowej

CZAS ZAŁATWIENIA SPRAWY:
W dniu zgłoszenia się strony

UWAGI:
1. Utratę dowodu osobistego należy zgłosić osobiście organowi dowolnej gminy.
2. W przypadku osób małoletnich lub osób ubezwłasnowolnionych utratę zgłasza rodzic albo opiekun lub kurator ustanowiony przez sąd
3. Zgłoszenia utraty lub uszkodzenia można również dokonać w formie dokumentu elektronicznego.



Plik pdf
ad:Wed Mar 25 11:10:03 CET 2015
Formularz utraty lub uszkodzenia dowodu osobistego
25‑03‑2015 11:10:03
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
69KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Informacja wytworzona przez:
Aneta Dombrowska , w dniu:  20‑03‑2007 09:01:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Marcin Kozłowski
email: bip@jelcz-laskowice.pl
, w dniu:  20‑03‑2007 09:01:00
Data ostatniej aktualizacji:
25‑03‑2015 10:44:36
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie