Zawiadomienie o utracie lub uszkodzeniu dowodu osobistego


PODSTAWA PRAWNA:

Ustawa z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (tj. Dz.U. z 2021 r., poz. 816 z późn. zmian.)
Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 5 października 2021 r. w sprawie wzoru dowodu osobistego ,jego wydawania i odbioru oraz utraty, uszkodzenia, unieważnienia i zwrotu (Dz. U. z 2021 r., poz. 1865.).

MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY:
1. Urząd Miasta i Gminy Jelcz-Laskowice ul. Witosa 24
2. Pokój nr 9
3. Telefon 71 381-71-33, 71 381-71-34

WYMAGANE DOKUMENTY:
1. Wypełniony formularz zgłoszenia uszkodzenia lub utraty dowodu
(do zgłoszenia uszkodzenia dowodu osobistego załącza się uszkodzony dowód osobisty)
2. Posiadany dokument tożsamości

OPŁATY:
Brak opłat

CZAS ZAŁATWIENIA SPRAWY:
W dniu zgłoszenia

UWAGI:
1. Utratę dowodu osobistego należy zgłosić osobiście organowi dowolnej gminy.
2. W przypadku osób małoletnich lub osób ubezwłasnowolnionych utratę zgłasza rodzic albo opiekun lub kurator ustanowiony przez sąd
3. Zgłoszenia utraty lub uszkodzenia można również dokonać w formie dokumentu elektronicznego.

 

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
228KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
79KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Informacja wytworzona przez:
Aneta Dombrowska , w dniu:  20‑03‑2007 09:01:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Marcin Kozłowski
email: bip@jelcz-laskowice.pl
, w dniu:  20‑03‑2007 09:01:00
Data ostatniej aktualizacji:
08‑11‑2021 12:32:59
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie