Zawiadomienie o utracie lub uszkodzeniu dowodu osobistego


PODSTAWA PRAWNA:

Ustawa z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (t. j. Dz.U. z 2017, poz. 1464 z późn. zmian.)

MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY:
1. Urząd Miasta i Gminy Jelcz-Laskowice ul. Witosa 24
2. Pokój nr 9
3. Telefon 71 381-71-33, 71 381-71-34

WYMAGANE DOKUMENTY:
1. Wypełniony formularz zgłoszenia uszkodzenia lub utraty dowodu
(do zgłoszenia uszkodzenia dowodu osobistego załącza się uszkodzony dowód osobisty)
2. Posiadany dokument tożsamości

OPŁATY:
Brak opłat

CZAS ZAŁATWIENIA SPRAWY:
W dniu zgłoszenia się strony

UWAGI:
1. Utratę dowodu osobistego należy zgłosić osobiście organowi dowolnej gminy.
2. W przypadku osób małoletnich lub osób ubezwłasnowolnionych utratę zgłasza rodzic albo opiekun lub kurator ustanowiony przez sąd
3. Zgłoszenia utraty lub uszkodzenia można również dokonać w formie dokumentu elektronicznego.


 

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
79KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Informacja wytworzona przez:
Aneta Dombrowska , w dniu:  20‑03‑2007 09:01:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Marcin Kozłowski
email: bip@jelcz-laskowice.pl
, w dniu:  20‑03‑2007 09:01:00
Data ostatniej aktualizacji:
06‑12‑2017 14:42:59
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie